Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е при смяна на акумулатора, компютъра да натрупа грешки 156?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Толкова пъти съм махал акумулатора и никога никакви проблеми, да не говорим колко пъти ток съм давал на познати на запален двг, пак вс с колата си е ок.
    С мн паднал акумулатор съм пробвал да запаля, нямах проблеми с никакви грешки. Скоро ходиш профилактично да чистя грешки!
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
      Аха, даже може и възглавница да гръмне, мамка му. За това даже си има процедура - 10мин. изключена от контакт след което се откача първо минусовата клема. Новия акумулатор е хубаво да се сложи след около половин час и не отиваш веднага да палиш, а чакаш поне няколко мин, да се напаснат системите (климатроника се чува как започва да си позиционира клапите). Подаваш на контакт без да палиш за 90 сек. след което изключваш от контакт пак за 90сек. Палиш и оставяш веднага колата да работи на празен ход за поне 90сек. без да включваш нищо и без да пипаш педала на газта. След така направената процедура не се качват грешки никъде (пробвано е няколко пъти) и няма смисъл от начален ресет.
      Това със свалянето е описано в E-Learn, а това с 90-те сек. го научих от колеги от Английски форум. Колегата Оем ме поправи, че това важи за М1.5.5 версия 2 и аз съм съгласен с него
      Е това мнение може да се класира като виц на годината.И аз като и повечето които са писали по темата съм си махал и слагал акумулатора няколко пъти за близо 3 години и нямам записана една грешка на компа заради тази манипулация.
      sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

      Comment


      • #18
        Не всичко е простотия от това писаното по-горе, но доколкото си спомням с това се правеше някакъв частичен ресет на ЕКУ-то, което е доста далеч от темата за сваляне и слагане на акумулатор. Имаше доста теми, но не ми се занимава да ги търся, пък и както казах не са по темата тъй че...
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #19
          свалял съм си акумулатора да го зареждам, и друг акумулатор съм слагал. ток са ми подавали. палил съм веднага да пробвам. Нямъл съм проблеми. То грешки в компа може да се изпишат от какво ли не, на една стара кола. Но смяната на акумулатора не би следвало да изпише грешки като процедура сама по себе си. Евентуално ако преди смяната е имало грешки предизвикани от нисък ток по системите, или след смяната ако е станал електрически проблем някакъв.

          Другото е да се наливат тревоги, някои колеги във форума явно им е своево-рода призвание да се престарават.
          Last edited by Kiber; d.m.y г., 07:57.
          2002 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon
          .

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Kiber Покажи съобщение
            ...Евентуално ако преди смяната е имало грешки предизвикани от нисък ток по системите, ...
            Точно ... и по-точно - ниско напрежение

            Comment


            • #21
              при мен спира климатроника за два три дена след което тръгва всичко

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                Не всичко е простотия от това писаното по-горе, но доколкото си спомням с това се правеше някакъв частичен ресет на ЕКУ-то, което е доста далеч от темата за сваляне и слагане на акумулатор. Имаше доста теми, но не ми се занимава да ги търся, пък и както казах не са по темата тъй че...
                Да в раздела за 166 имаше тема на един колега, който беше постнал тази методика за ресет на ECU-то при TS, която беше открил в английския форум.
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от alfa_fen4e Покажи съобщение
                  Колеги възможно ли е при смяна на акумулатора компютъра да натрупа грешки?

                  Не само възможно ,но и много вероятно ,но не е и закон .За това всички нови коли бмв х5 х6 мерцедес мл и др. никога не се оставят без ток .Ако трябва да се смени акомулатора се поставя на неговото място преди да бъде откачен токоизправител който захранва системата докато трае смяната
                  155 2.0 16v МY95 Sport

                  Comment

                  Working...
                  X